דפוס אילן

הדפסות מידע משתנה

הדפסת מידע משתנה, בעיקר בתחום השיווקי, מאפשרת לאנשי השיווק לשלב פניה אישית וממוקדת אל הלקוח. ניתן להדפיס את שמו של הלקוח, ומסרים נוספים המותאמים לו אישית, על כל מוצר שהוא כגון מחברת, מגזין, לוח שנה, פד לעכבר ובעצם כמעט על כל מוצר דפוס מנייר, ובכך, לחזק את הקשר של הלקוח אל החברה.

חברות רבות, נוהגות להכין לעובדיהן את מה שנקרא 'תמצית דו"ח 106'. בדרך כלל התמצית מוגשת לעובד כחוברת, ובה בנוסף לנתוני השכר, מצויינים גם ההטבות שהעובד קיבל לאורך השנה, מתנות, אירועי חברה ועוד מסרים שהחברה מעונינת להעביר. חוברת כזו בצירוף גרפים צבעוניים על נתוני השכר, ממחישה לעובד כי ישנן עוד דברים שהוא מקבל מהחברה מלבד המספרים הרשומים בתלוש השכר, ובכך ניתן לחזק את הקשר בין החברה לעובד.

תחום נוסף של הדפסת מידע משתנה קיימת גם בכל התקשורת בין הצרכנים לגופים מוסדיים, כגון חשבונות חשמל או ארנונה, או סיכום מצב חשבון בבנק.

צורך חיוני בעולם השיווק מודרני

הטכנולוגיה של הדפסות מידע משתנה מאפשרת את מה שנקרא בעגה המקצועית הרווחת במשרדי הפרסום וענף הדפוס – 'פרסונליזציה'.

את המוצרים המודפסים עם שמם של הלקוחות עליהם, ניתן לחלק ידנית בארגון, או לשלוח אותם ישירות אל ביתו של מקבל המוצר באמצעות שליחים או הדואר.

קמפיין של מידע משתנה אינו מוגבל בכמות ויכול להתחיל גם בכמויות הקטנות ולהגיע לאלפים, עשרות אלפים ואף יותר מכך.

פאן נוסף של מידע משתנה הוא לא רק החלפת השם ונתונים, אלא גם החלפת הגרפיקה. ניתן לייצר גרפיקה שונה על כל יחידה ויחידה כך ששום מוצר לא יהיה זהה לחברו. בפרויקט 'שוקולד פרה – אוריגמווו' ייצר דפוס אילן מיליון ו200 אלף אריזות שוקולד פרה עלית, כאשר כל אחת מהן היתה ממוספרת, והגרפיקה על כל אריזה ואריזה היתה שונה, ולא חזרה על עצמה. שיטת זו נקראת מוזאיק, וניתן להשתמש בה על אריזות, פולדרים, קלסרים, תחתיות לכוסות ומה לא. לפרטים נוספים על הדפסה בטכנולוגית המוזאיק, גשו לדף המוצרים של דפוס אילן, ולחצו על תגית 'מוזאיק'.

היכן מפיקים הדפסות של מידע משתנה

בדפוס אילן בע"מ, המתמחה בהדפסות של מידע משתנה, ומוצרים פרסונליים קיים ניסיון רב שנים, הן בתחום ההפקה של המוצרים, והן בשילוח שלהם אל מקבל המוצר. הפקה נכונה של קמפיין מידע משתנה מחייבת תכנון 'מהסוף להתחלה' – כלומר מתחילים לתכנן את שיטת ההפצה (דואר בארץ, דואר חו"ל, שליחים בארץ או אף שליחות בינלאומית), ומשם גוזרים את שיטת האריזה, גודל המוצר, משקלו, מיון לפי כתובת וכדומה.

לוח שנה פרסונלי

לוח שנה פרסונלי

מחברת פרסונלית - חוף

מחברת פרסונלית – חוף

לוח שנה ממוחזר עם ממו ועיפרון - פרסונלי

לוח שנה ממוחזר עם ממו ועיפרון – פרסונלי

לוח שנה עם חגים עולמיים - פרסונלי

לוח שנה עם חגים עולמיים – פרסונלי

לוח שנה ענק

לוח שנה ענק

מחברות פרסונליות ממותגות

מחברות פרסונליות ממותגות

מחברת פרסונלית - תוכי

מחברת פרסונלית – תוכי

לוח שנה 'להיות ישראלי'

לוח שנה 'להיות ישראלי'

מעטפה וחוברת נתוני שכר

מעטפה וחוברת נתוני שכר

מחברת פרסונלית - פרחים

מחברת פרסונלית – פרחים

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927