דפוס אילן

שירותי דפוס דיגיטלי

למרות שיש משימות בהן עדיין אין תחליף לדפוס אנלוגי (בעיקר כאשר מייצרים כמויות גדולות), השיפורים הטכנולוגיים האדירים שרשמו פיתוחי הדפוס הדיגיטלי בעשור האחרון הפכו את שירותי הדפוס הדיגיטלי לזמינים ונגישים מתמיד.

דפוס לכל מטרה

שירותי דפוס דיגיטלי הוזילו מאוד את תהליך ההדפסה, כך שהיום גם אנשים פרטיים ועסקים קטנים יכולים להשתמש בתוצרי דפוס על בסיס קבוע. אין ספק שהפיתוחים של הדפוס הדיגיטלי חוללו מהפכה בענף. בהתחלה עבור מוצרים לעסקים קטנים כגון כרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים, ספרי מחזור, ובהמשך, כאשר מכונת ההדפסה הדיגיטליות הצליח להדפיס בפורמט גדול יותר (גודל של חצי גליון 50X70 ס"מ) נכנסו לענין גם חברות הדורשות כמויות גדולות יותר או גדלי מוצר גדולים יותר, שם לדפוס הדיגיטלי הגדול יש יתרון גדול בהפקת מוצרי קד"מ רבים, מארזים, לוחות שנה, מחברות וכדומה.

אבל יש נישות מסוימות בהן הדפוס הדיגיטלי ממש שינה את סדרי העולם:

הדפסת מידע משתנה בתחום השיווק, הפרסום, משאבי האנוש והרווחה

הטכנולוגיה של הדפסות מידע משתנה בדפוס דיגיטלי מאפשרת את מה שנקרא בעגה המקצועית הרווחת במשרדי הפרסום וענף הדפוס – 'פרסונליזציה'.

את המוצרים המודפסים עם שמם של הלקוחות עליהם, ניתן לחלק ידנית בארגון, או לשלוח אותם ישירות אל ביתו של מקבל המוצר באמצעות שליחים או הדואר.

קמפיין של מידע משתנה אינו מוגבל בכמות ויכול להתחיל גם בכמויות הקטנות ולהגיע לאלפים, עשרות אלפים ואף יותר מכך.

פאן נוסף של מידע משתנה הוא לא רק החלפת השם ונתונים, אלא גם החלפת הגרפיקה. ניתן לייצר גרפיקה שונה על כל יחידה ויחידה כך ששום מוצר לא יהיה זהה לחברו. בפרויקט 'שוקולד פרה – אוריגמווו' ייצר דפוס אילן מיליון ו200 אלף אריזות שוקולד פרה עלית, כאשר כל אחת מהן היתה ממוספרת, והגרפיקה על כל אריזה ואריזה היתה שונה, ולא חזרה על עצמה. שיטת זו נקראת מוזאיק, וניתן להשתמש בה על אריזות, פולדרים, קלסרים, תחתיות לכוסות ומה לא. לפרטים נוספים על שיטת המוזאיק, גשו לדף המוצרים של דפוס אילן, ולחצו על תגית 'מוזאיק'.

מהפכת הדפוס הדיגיטלי בענף הנדל"ן

מי שביקר במשרדי מכירות של פרויקטי נדל"ן בעשור וחצי האחרונים יודע שהוא כמעט תמיד יצא עם דברי דפוס רבים, כמו תוכנות דירה, ספרי פרוייקט, פולדרים ועוד.

הסיבה לכך היא,  שניתן כיום, באמצעות השימוש בדפוס דיגיטלי להדפיס כמויות קטנות עבור כל סוג של דירה (ובכל בנין חדש קיימים סוגים רבים של דירות), כך שלמוכר הנדל"ן יש יכולת לתת לדייר הפוטנציאלי את תוכנית הדירה בה הוא מתענין, בקומה הנדרשת, ובצד הבנין הנדרש. אין יותר צורך להדפיס אלפים של תוכניות מכל סוג, אלא רק האת הכמות הנדרשת לפי סוג דירה.

אפשרות זו הגדילה את יכולת השיווק של חברות הנדל"ן, ללא צורך להגדיל את תקציב השיווק שלהם. מדפיסים יותר סוגי דירה, בכמות המתאימה, ואף משלמים פחות.

​​אחרי שזה נאמר, חשוב לציין כי כדאי מאוד לאתר בית דפוס מומלץ שיש לו את היכולות לבצע הדפסת תוכנית דירה איכותית, הן מחינת גודל הפורמט, יכולות הכריכה וכמובן לוחות הזמנים ואפשרות השילוח.

מי שמחפש שירותי דפוס דיגיטלי ברמה גבוהה המסוגל להתמודד עם אתגרים כמו הפקה של תוכניות דירה, הכתובת המתבקשת הינה 'דפוס אילן' באשדוד. מדובר בבית דפוס ותיק שפועל מאז 1963 ובשנים האחרונות הטמיע טכנולוגיות חדישות של דפוס דיגיטלי ולכן הוא אחד מבתי הדפוס המועדפים על לקוחות מתחום הקד"מ והנדל"ן.

פולדר תוכניות דירה עם פופאפ

פולדר תוכניות דירה עם פופאפ

קופסת פופקורן ממותגת

קופסת פופקורן ממותגת

מחברת פרסונלית - חוף

מחברת פרסונלית – חוף

מחברת פרסונלית - כלב

מחברת פרסונלית – כלב

מארז השנה הראשונה

מארז השנה הראשונה

לוח שנה פרסונלי

לוח שנה פרסונלי

לוח שנה 'להיות ישראלי'

לוח שנה 'להיות ישראלי'

לוח שנה עם חגים עולמיים - פרסונלי

לוח שנה עם חגים עולמיים – פרסונלי

מחברת פרסונלית מהודרת לכנס

מחברת פרסונלית מהודרת לכנס

לוח שנה 'ילדות' - פרסונלי

לוח שנה 'משחקי ילדות'

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927