דפוס אילן

לוח שנה ממותג

לא במקרה לוחות שנה מיוחדים מככבים שנים ארוכות ברשימת המתנות שארגונים וחברות מעניקים כשי ללקוחות או לעובדים. אפילו היום בעידן הדיגיטלי, לוח שנה תלוי הוא אביזר פרקטי שתמיד כיף ונוח לשים במשרד. כאשר לוח שנה כזה מעוצב באופן מעניין ומיוצר בגימור טוב הוא כמעט תמיד יתקבל בשמחה אמיתית. 

לוח שנה כלוח פרסום

בלוחות שנה מיוחדים ישנו אספקט נוסף שהופך אותו למתנה מאוד אטרקטיבית (עבור הגוף שמעניק את המתנה). מדובר בהזדמנות מצוינת לייצר בולטות ופרסום למוצר/חברה/ארגון שעומד מאחורי לוח השנה. הפקת לוח שנה ממותג יכולה לבוא כחלק ממהלך מיתוג נרחב יותר. עיצוב לוח השנה יכול לשקף את אופי וערכי החברה ולשמש גם סוג של דף קשר ותזכורת תמידית לגוף שהעניק את לוח השנה, לא רק עבור מי שמקבל את הלוח, אלא גם עבור כל מי שנקרה לחדר ורואה אותו. למיתוג יש כוח. הפקת לוח שנה ממותג כמוצר פרסומי, זו בחירה שמאות חברות וארגונים עושים מדי שנה.  

אל תתפשרו על איכות

הדפסת לוחות שנה מיוחדים היא משימת מורכבת שדורשת מבית הדפוס להיות מיומן בהפקה. אם אתם שוקלים הדפסת לוחות ממותגים, כדאי שתפנו אל בית דפוס איכותי שמתמחה במשימה כזו כמו, למשל, דפוס אילן. דפוס אילן שנוסד באשדוד ב-1963 הוא בית דפוס ותיק ומקצועי עם אוריינטציית שירות מצוינת. בית הדפוס מתמחה בהדפסה דיגיטלית של מוצרי קד"מ ובין לקוחותיו נמנים בין היתר כמה מחברות ההיי-טק המובילות בישראל.  כשמדובר בהדפסת לוחות שנה מיוחדים ספק אם תמצאו בית דפוס מקצועי יותר שיבצע עבורכם עבודה במחיר מאוד (מאוד) משתלם ובגימור מעולה.

לוח שנה צבעים

לוח שנה צבעים

לוח שנה 'פירמידה'

לוח שנה 'פירמידה'

לוח שנה על בסיס מעץ

לוח שנה על בסיס מעץ

לוח שנה 'אקורדיון' חתוך בלייזר

לוח שנה 'אקורדיון' חתוך בלייזר

לוח שנה אקולוגי - פרסונלי

לוח שנה אקולוגי – פרסונלי

לוח שנה על בסיס מעץ

לוח שנה על בסיס מעץ

לוח שנה חתוך בלייזר - Dscoop

לוח שנה חתוך בלייזר – Dscoop

יומן שנתי לעובדי החברה

יומן שנתי לעובדי החברה

לוח שנה עם קופסת טישו

לוח שנה עם קופסת טישו

לוח שנה עם חגים עולמיים - פרסונלי

לוח שנה עם חגים עולמיים – פרסונלי

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927