דפוס אילן

לוח שנה להדפסה

מחפשים מתנה מושלמת לעובדים או ללקוחות שלכם? לוח שנה להדפסה זה בדיוק מה שאתם צריכים! לוח שנה המודפס במיוחד בשבילכם יכיל את המסרים והתמונות שאותם תרצו להעביר, ויעמוד על השולחן של המקבל לאורך כל השנה. לוח השנה מודפס באיכות גבוהה ויתקבל כמתנה נהדרת לכל אירוע חברתי.

​לוח שנה ממותג לעסקים וחברות

את לוח השנה יש להזמין דרך בית דפוס מקצועי המספק שירותי הדפסה למגזר העסקי. מעצב גרפי שלכם או של בית הדפוס יעצב עבורכם את לוח השנה עם התמונות והמסרים שתבחרו ובית הדפוס ידפיס את לוח השנה באמצעות מכונות הדפסה מתקדמות ואיכותיות. לוח השנה נכרך בדרך כלל באמצעות ספירלה, אולם ישנן גם דרכים נוספת לכריכת לוח השנה בדרכים המאפשרות שימוש יעיל ונכון.

​​איפה כדאי להדפיס לוח שנה ממותג?

לוח שנה ממותג מומלץ להדפיס רק בבית דפוס מקצועי המתמחה בהדפסת לוחות שנה. בית הדפוס המוביל היום להדפסה של לוחות שנה, הוא דפוס אילן בע"מ! 'דפוס אילן' קיים כבר מעל ל-60 שנים והוא נחשב לאחד מבתי הדפוס המקצועיים, האיכותיים והוותיקים בארץ. דפוס אילן בע"מ ממוקם באשדוד ומספק שירות לכל האזורים בארץ, עם שירות משלוחים מקצועי עד הבית או לבית העסק שלכם.

לוח שנה להדפסה של חברת דפוס אילן בע"מ

להזמנת לוח שנה מעוצב וממותג עבור חברתכם או אפילו לעצמכם, צרו קשר כבר עכשיו עם צוות דפוס אילן בע"מ והזמינו את לוח השנה שלכם! צוות הדפוס ישמח להכין עבורכם לוח שנה איכותי ומקורי עם כל התמונות היפות שלכם. ליצירת קשר עם צוות חברת דפוס אילן בע"מ, מלאו את הפרטים שלכם או פרטי העסק שלכם בטופס הרישום באתר, או לחילופין חייגו ישירות לבית הדפוס דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר. דפוס אילן בע"מ ישמח להדפיס עבורכם לוח שנה מקורי ומרהיב!

לוח שנה משולב עם מארז

לוח שנה משולב עם מארז

לוח שנה אקולוגי - פרסונלי

לוח שנה אקולוגי – פרסונלי

לוח שנה עם 2 פנקסי ממו - פרסונלי

לוח שנה עם 2 פנקסי ממו – פרסונלי

לוח שנה עם דפי תכנון שבועי

לוח שנה עם דפי תכנון שבועי

לוח שנה 'כוכב'

לוח שנה 'כוכב'

לוח שנה פרחים - אדנית פרחים

לוח שנה פרחים – אדנית פרחים

לוח שנה עם חגים עולמיים - פרסונלי

לוח שנה עם חגים עולמיים – פרסונלי

לוח שנה ממותג

לוח שנה ממותג

לוח שנה עם חיתוכי אייקונים בלייזר

לוח שנה עם חיתוכי אייקונים בלייזר

לוח שנה על בסיס מעץ

לוח שנה על בסיס מעץ

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927