דפוס אילן

לוחות שנה פרסונליים

כמעט בכל משרד תמצאו לוח שנה. אחרי הכול מדובר באביזר שימושי שיכול להיות אפילו סוג של מקום לרשום לעצמנו תזכורות. כך שלמרות שאנחנו חיים בעידן דיגיטלי עושה רושם שלוחות שנה הם כאן על מנת להישאר.

מהם לוחות שנה פרסונליים?

אחד המוצרים החדשים והטרנדיים שאפשר לפגוש הם לוחות השנה הפרסונליים. לוחות שנה פרסונלים, הם לוחות שנה ששמו של המקבל משולב בהם כחלק אורגני מהלוח. הוספת השם היא אולי המרכיב הבולט לעין אבל מה שהופך לוחות שנה פרסונאלים לאביזרים עם טאצ' אישי באמת קשור לתכונה אחרת שלהם.

​הרעיון המרכזי בלוח שנה שמעוצב כמתנה אישית הוא במרכיב הוויזואלי הכולל. לוח שנה יתבסס על תמונות רקע בעלות ערך מוסף רגשי או עיצובי. למי שחתולים עושים לו את זה נוכל לעצב לוח שנה שמבוסס על תמונות של חתולים, מי שנופים אקזוטיים עושים לו את זה יקבל לוח שמבוסס על תמונות של נופים אקזוטיים וכו'. הרעיון ברור, אבל עיצוב של לוח שנה אישי, הפקתו והדפסתו זה עניין יקר, לא? מסתבר שלא בהכרח.

עיצוב אישי ומחיר משתלם

הביקוש הגובר למוצרים כמו לוחות שנה אישיים – לוחות שנה פרסונליים, הביא חברות שונות לפיתוחים חכמים שמאפשרים לעשות פרסונליזציה ויכולת לשלוט על עיצוב והתוכן של לוח השנה ועדיין לשמור על מחיר נגיש.

​'דפוס אילן' באשדוד, מציע לכם בדיוק את הסידור הזה ולשם כך הם אפילו יצרו פלטפורמה מעניינת. באתר החברה יש מאגר עצום של תמונות שמתוכן מזמין לוח השנה יכול לבחור את אלו שמתאימות לו – בתמונה יש מקום לכיתוב והוספת שמו של מקבל לוח השנה.

באופן זה דפוס אילן יכול בקלות ובהתרעה קצרה לספק לוח שנה פרסונלי בעלות נמוכה. פתרון זה הוא רק אחד מעשרות פתרונות דפוס חכמים ש'דפוס אילן' מציע ללקוחותיו לאורך שנות הפעילות הארוכות שלו מאז פתח את שעריו אי שם בשנת 1963.

לוח שנה ממוחזר עם ממו ועיפרון - פרסונלי

לוח שנה ממוחזר עם ממו ועיפרון – פרסונלי

לוח שנה - Once Upon A Time

לוח שנה – Once Upon A Time

לוח שנה עם חיתוכי אייקונים בלייזר

לוח שנה עם חיתוכי אייקונים בלייזר

לוח שנה 'פירמידה'

לוח שנה 'פירמידה'

לוח שנה פרסונלי

לוח שנה פרסונלי

לוח שנה פרחים - אדנית פרחים

לוח שנה פרחים – אדנית פרחים

לוח שנה צבעים

לוח שנה צבעים

לוח שנה על בסיס מעץ

לוח שנה על בסיס מעץ

לוח שנה חתוך בלייזר - Dscoop

לוח שנה חתוך בלייזר – Dscoop

לוח שנה עם דפי תכנון שבועי

לוח שנה עם דפי תכנון שבועי

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927