דפוס אילן

הדפסת מארזים ממותגים

אחד מפתרונות הדפוס המבוקשים ביותר בשנים האחרונות הוא הדפסת מארזים ממותגים. הדפסת מארז ממותג מאפשרת ליצרנים ומפיצים ליצור בולטות על המדף מול התחרות, ולשדר אמינות, יוקרה וערך מוסף למוצר שבתוך המארז. אבל דפוס על קופסאות אינו משימה שכל בית דפוס ערוך ומסוגל לעשות.

חיים על קרטונים

אריזות ומארזים בדרך כלל עשויים מקרטונים ומוצרי נייר שלא תמיד מתאימים להדפסה, ולכן כאשר מתכננים מארז עדיף להתייעץ עם בית דפוס מתמחה בעל יכולות הפקה. דפוס על קופסאות מנייר לא מתאים עלול להתגלות כחוויה מפוקפקת עבור כל הנוגעים בדבר.

​על רקע זה כדאי להכיר את 'דפוס אילן' מאשדוד, אחד מבתי הדפוס הפעילים והוותיקים בישראל שמאז 1963 מספק פתרונות דפוס מיוחדים בתחום הדפסת מארזים ממותגים ודפוס על קופסאות מנייר. היתרון של 'דפוס אילן' קשור לכך שמלבד המקצועיות הגדולה והציוד המתקדם, הצוות של 'דפוס אילן' בקיא בכל האספקטים הטכניים של הדפסת מארזים ממותגים ועובדים בתיאום מלא מול הלקוח.

מדפיסים על כל מארז

לא במקרה הפך 'דפוס אילן' לספק של חברות קד"מ רבות או של לקוחות המבקשים אריזה ממותגת למוצרים שלהן. הניסיון של 'דפוס אילן' בהפקה והדפסה של מוצרים מסוג זה הפך לשם דבר בענף וכשמדובר בהדפסת מארזים ממותגים אין לדפוס אילן הרבה מתחרים. כשמוסיפים לזה את היכולת של דפוס אילן לספק מענה מהיר ולעמוד בלוחות זמנים צפופים ואילוצי הפקה אחרים, אפשר להבין איך כבר קרוב לשישים שנה מכונות הדפוס במקום לא עוצרות.

מארז 6 הגדות לפסח

מארז 6 הגדות לפסח

מיתוג מוצרים

מארז לאירוע

מארז עם חיתוכי עיטורים

מארז עם חיתוכי עיטורים

לוח שנה עם קופסת טישו

לוח שנה עם קופסת טישו

מארז טישו

מארז טישו

בקבוק ומארז יין ממותגים

בקבוק ומארז יין ממותגים

מארז לאבן ירושלמית

מארז לאבן ירושלמית

קופסת פופקורן ממותגת

קופסת פופקורן ממותגת

אריזה מודפסת על נייר מטאלי

אריזה מודפסת על נייר מטאלי

שוקולד פרה 'אוריגמוווו'

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927