דפוס אילן

דפוס על אריזה – הדפסת אריזות

הסביבה העסקית היום תחרותית מתמיד, השוק גדוש במוצרים מקבילים והקרב על תשומת לבו של הצרכן מתרחש בכל זירה וממשק אפשריים. אנחנו אמנם נמצאים בעידן דיגיטלי, אבל גם היום יש משמעות לאריזה ואחת הדרכים לבלוט ולקרוץ לצרכנים פוטנציאליים היא אריזה עם 'נוכחות' על המדף. הדרך הבדוקה לייצר את הבולטות הזו היא לייצר אריזות מודפסות ומושקעות –  'דפוס על אריזה'.

מתמחים בדפוס על אריזות

דפוס אילן מתמחה בדפוס של אריזות נייר ומסוגל לשדרג כל אריזה באופן שיספק ללקוח יתרון תחרותי אמיתי. תכנון נכון של האריזה, חשיבה על החומרים מהם יש לייצר אותה תוך התחשבות בתוכן האריזה ובמשקל המוצרים שבפנים, הם דברים הכרחיים לעשות לפני שניגשים להפקה האריזה עצמה.

יותר מורכב ממה שאפשר לחשוב

 הדפסת אריזות – דפוס על אריזה הוא משימה מקצועית שעשויה להיות מאוד מורכבת. דרוש ניסיון מקצועי עשיר, יכולת תכנון, ציוד ייצור ייעודי ויכולת לוגיסטית. אלה בדיוק התכונות שתמצאו בדפוס אילן שנוסד כבר ב-1963. יש מעט בתי דפוס עם רקורד וניסיון מצטבר כזה. בשישים שנות קיומו עובד דפוס אילן מול חברות קד"מ, חברות שיווק ויצרניות, ומצליח לתת פתרונות יצירתיים.

הדפסת אריזות – זה דפוס אילן

כשמדובר ב הדפסת אריזות – 'דפוס על אריזה', המקצוענים של 'דפוס אילן' כבר עשו הכול וראו הכול ומבחינתכם המשמעות היא שקט נפשי. אחרי שזה נאמר חשוב לציין שאחד ממפתחות ההצלחה של בית הדפוס הוא שהוא אף פעם לא קופא על השמרים, והדבר הכי אהוב על צוות הדפוס המנוסה הוא אתגר חדש והדפסה יצירתית על אריזה שטרם נתקלו בה. בשונה מבתי דפוס אחרים בדפוס אילן מספקים גם פתרונות הפקה ומורגלים לספק מענה מקצועי מעולה בפרקי זמן מאוד קצרים.

מארז swag ממותג

מארז swag ממותג

מארז 6 הגדות לפסח

מארז 6 הגדות לפסח

בקבוק ומארז יין ממותגים

בקבוק ומארז יין ממותגים

קופסת פופקורן ממותגת

קופסת פופקורן ממותגת

לוח שנה על בסיס מעץ

לוח שנה על בסיס מעץ

מארז נרות חנוכה

מארז נרות חנוכה

מארז לאבן ירושלמית

מארז לאבן ירושלמית

מארז השנה הראשונה

מארז השנה הראשונה

מארז לעובד החדש

מארז לעובד החדש

מארז לוח שנה עם דפי ממו

מארז לוח שנה עם דפי ממו

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927