דפוס אילן

לוח שנה שולחני

מעוניינים להזמין לוח שנה שולחני למשרד? לוח שנה למשרד הוא פריט שיווקי מצויין המשמש את רוב החברות והתאגידים הגדולים בארץ. הוא ניתן בדרך כלל כמתנה לעובדים, ספקים, שותפים עסקיים ולקוחות וכל זאת על מנת להעניק מתנה לשנה החדשה ולפרסם את החברה או התאגיד בצורה מושלמת במשך כל השנה.

לוח שנה שולחני לעובדים עם הקדשה אישית (פרסונלית)

היום ניתן להזמין הדפסה של לוחות שנה שולחניים הכוללים גם הקדשה אישית לעובדים או ללקוחות. ההקדשה יכולה להיות של מטעם מנכ"ל החברה למשל,  מנהל או מנהלת משאבי אנוש וכל גורם ניהולי בחברה. לוחות השנה עם הקדשה אישית נחשבים בעיני המקבל למיוחדים מאוד והם מחזקים מאוד את הקשר האישי בין כל הלקוח או העובד לבין החברה. בנוסף לכך, לוח השנה השולחני עם ההקדשה האישית מהווה חלק מהמאמץ של כל חברה וארגון גדול להפוך את העובדים והלקוחות לשותפי גורל בחברה ולויאליים באופן הרצוי.

לוח שנה לשולחן עם מעמד קשיח ואיכותי

כאשר אתם מזמינים לוח שנה, חשוב שתבחרו לוח שנה המתאים לכם. לוחות השנה השולחניים הטובים ביותר מיוצרים עם מעמד קשיח וחזק המאפשר להציב אותם בכל מקום במשרד וליהנות מהפרסום והמיתוג שהם עושים לחברה או לארגון שלכם.

הזמנת לוחות שנה לעובדי חברה

בכדי להזמין את לוחות השנה לעובדי החברה או הארגון שלכם, מומלץ לכם לפנות לצוות דפוס אילן בע"מ המספק שירות ברמה גבוהה לכל הדפסה של לוחות שנה ממותגים ומעוצבים. לוחות השנה השולחניים של דפוס אילן בע"מ מגיעים אליכם על ידי שליח ובאיכות גבוהה במיוחד. הלוח יכול להכיל תמונות של עובדי החברה, תמונות מאירועים שהיו בחברה, לוגו של החברה, הקדשה אישית של מנכ"ל החברה וכל דבר שיגרום להעלות חיוך על פניו של העובד שלכם.

​ לוח שנה שולחני מתוצרת דפוס אילן בע"מ

צוות חברת דפוס אילן בע"מ ידאג להדפיס עבורכם את לוחות השנה בעיצוב מרהיב של מעצב גרפי של החברה בתוספת התמונות והלוגו שתשלחו לבית הדפוס. לוחות השנה של חברת דפוס אילן בע"מ מתאימים כמתנה לעובדי החברה, ספקים, לקוחות וכל גורם אשר עובד עם החברה באופן קבוע.

להזמנה של לוחות שנה שולחניים יפים ומעוצבים עבור החברה או הארגון שלכם, חייגו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותקבלו מענה מקצועי מצוות דפוס אילן בע"מ!

לוח שנה ממוחזר עם ממו ועיפרון - פרסונלי

לוח שנה ממוחזר עם ממו ועיפרון – פרסונלי

לוח שנה 'החיים יפים' - פרסונלי

לוח שנה 'החיים יפים' – פרסונלי

לוח שנה 'ילדות' - פרסונלי

לוח שנה 'משחקי ילדות'

לוח שנה עם דפי תכנון שבועי

לוח שנה עם דפי תכנון שבועי

ערכה אקולוגית של לוח שנה, מחברת ועט

ערכה אקולוגית של לוח שנה, מחברת ועט

לוח שנה אקולוגי - פרסונלי

לוח שנה אקולוגי – פרסונלי

מארז לוח שנה עם דפי ממו

מארז לוח שנה עם דפי ממו

לוח שנה חתוך בלייזר - Dscoop

לוח שנה חתוך בלייזר – Dscoop

לוח שנה עם חיתוכי לייזר

לוח שנה עם חיתוכי לייזר

לוח שנה 'תלת חודשי' עם ממו

לוח שנה 'תלת חודשי' עם ממו

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927