דפוס אילן

חיתוך לייזר וביגים דיגיטליים

לפעמים נדמה, כי כבר הכל כבר הומצא, ואין מה לחדש, אבל הנה דווקא בתחום מאוד מסורתי, הפועל זה שנים באותה דרך נוצרה פריצת דרך.

והתחום הוא, הפקת מארזים וקופסאות. שנים רבות, ייצור המארזים נעשה על ידי מבלט עם סכיני מתכת שהוכנס למכונת אנלוגית, שחתכה את הנייר בצורת המבלט. הדבר דרש הכנת מבלט (שטנץ) וסט אפ של מכונה שלקח זמן רב.

אבל היום כבר ניתן לעשות את כל התהליך בצורה דיגיטלית. בזכות מכונת ה-Euclid III מתוצרת הייקון, אין יותר צורך בייצור מבלט (שטנץ) על מנת ליצור חיתוכים בנייר וסימני קיפול (ביגים). היום החיתוכים נעשים באמצעות לייזר.

החיתוך בלייזר מאפשר לבצע חיתוכים מורכבים שלא ניתן היה לבצע קודם, דבר המאפשר לפרוץ את גבולות העיצוב שהיו מוכרים עד כה, ולהביא לשוק יכולות חדשות אשר לא היו קיימות עד כה כגון חיתוך מידע משתנה, יצור מודלים תלת מימדיים מנייר, מדבקות צורניות, ייצור אריזות בכמויות קטנות, הן למודלים או להשקות, חבקים, כרטיסים מיוחדים ועוד. אין גבול לדמיון.

ומי יכול לעשות את זה?

 דפוס אילן באשדוד, שרכש מכונה כזו, המסוגלת לחתוך ניירות עד גודל של גליון (70X100 ס"מ) הרחיב את היכולות שלו בתחום הגימור ונותן פתרונות למחלקות שיווק ומרקום, מעצבי מוצרים ואריזות, ומעצבים גרפיים, המחפשים לייצר "וואו אפקט" למוצרים הפרסומיים שלהם, לייצור אריזות ומארזים בכל כמות, ופיתוח מוצרים מיוחדים, שעד היום לא ניתן היה לייצר בכמויות קטנות או בלוח זמנים מהיר.

מחברת עם חיתוך שם/לוגו בדופן

מחברת עם חיתוך שם/לוגו בדופן

לוח שנה פרחים - אדנית פרחים

לוח שנה פרחים – אדנית פרחים

מארז לחפיסות שוקולד

מארז לחפיסות שוקולד

לוח שנה "מספרים" חתוך בלייזר

לוח שנה "מספרים" חתוך בלייזר

אריזה מודפסת על נייר מטאלי

אריזה מודפסת על נייר מטאלי

הדפסת עזרי מכירה לנדל"ן

לוח שנה 'פופאפ'

לוח שנה - Once Upon A Time

לוח שנה – Once Upon A Time

מארז לעובד החדש

מארז לעובד החדש

כדור תמונות

כדור תמונות

מארז גרביים

מארז גרביים

דברו איתנו?

דפוס אילן בע״מ    |    רחוב העבודה 28, אשדוד   |    072-3380927

דפוס אילן בע״מ
רחוב העבודה 28, אשדוד
072-3380927